DEWA

هيئة كهرباء ومياه دبي (ديوا) | رسالة هامة

Scheduled Maintenance
صيانة مجدولة

Scheduled Maintenance

Due to system upgrade, DEWA digital services will not be available from 10pm on Friday, 18 October 2024, to 10am on Sunday, 20 October 2024.

To apply for DEWA services during this period, please contact our Customer Care Centre at customercare@dewa.gov.ae or call 04 601-9999.

For Bill Payment, please use the payment channels available through our partners (Banks, Etisalat, EMPAY, ENOC/EPPCO).

Electric Vehicle charging will continue to be available during this period through DEWA EV Green Chargers using EV Charger card or by using Guest mode on DEWA Smart App.

We apologise for any inconvenience caused.
Your happiness is our priority

صيانة مجدولة

بسبب ترقية النظام، ستكون خدمات هيئة كهرباء ومياه دبي الرقمية غير متاحة ابتداءً من يوم الجمعة 18 أكتوبر وحتى الساعة 10:00 صباحاً يوم الأحد 20 أكتوبر 2024.

للتقديم على خدمات الهيئة خلال هذه الفترة، يرجى التواصل مع مركز رعاية المتعاملين عبر البريد الإلكتروني customercare@dewa.gov.ae أو الاتصال على 04 601-9999.

لدفع الفواتير خلال هذه الفترة، يرجى استخدام قنوات الدفع المتاحة عبر شركائنا (البنوك، اتصالات، EMPAY، محطات إينوك/إيبكو).

سيستمر شحن المركبات الكهربائية خلال هذه الفترة عبر محطات الشاحن الأخضر التابعة لهيئة كهرباء ومياه دبي باستخدام بطاقة الشاحن الأخضر للمركبات الكهربائية أو بالدخول بصفة زائر على تطبيق الهيئة الذكي.

نعتذر عن أي إزعاج قد يسببه هذا الأمر.
سعادتكم أولويتنا.